Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (12)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хаджинов І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Хаджинов І. В. 
Регіональні дисбаланси розвитку інфраструктури старопромислових регіонів України [Електронний ресурс] / І. В. Хаджинов // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 4. - С. 384-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_4_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.242 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Хаджинов І. В. 
Методологічні особливості вивчення поняття "інфраструктура" та її функцій [Електронний ресурс] / І. В. Хаджинов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_9
Розглянуто сутність та особливості формування інфраструктури на різних етапах розвитку національного господарства. Визначено основні характеристики інфраструктури як складової регіонального розвитку. Представлено результати дослідження сучасних дефініцій поняття "інфраструктура", доведено необхідність визначення даного поняття в аспекті двох принципових підходів до визначення складових інфраструктури - горизонтального і вертикального; систематизовано характерні ознаки інфраструктури відповідно визначеним умовам її формування. Мета дослідження - вивчення концептуальних основ розвитку регіональної інфраструктури на основі встановлення закономірностей її територіальної організації. І хоча інфраструктурна тематика представлена значною кількістю публікацій і дисертаційних досліджень із явно вираженим кількісним зростанням в останнє десятиліття, у тематичній структурі переважають галузеві дослідження й відсутні фундаментальні наукові розробки по регіональній інфраструктурі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.033 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Хаджинов І. В. 
Дисбаланси розвитку старопромислових регіонів України [Електронний ресурс] / І. В. Хаджинов // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2012. - Вип. 3. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2012_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.369 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хаджинов І. В. 
Огляд зовнішньої торгівлі України: виклики та тенденції [Електронний ресурс] / І. В. Хаджинов // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 28. - С. 273-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2014_28_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.335 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Хаджинов І. В. 
Розвиток зовнішньоекономічної діяльності підприємств Донецької області в умовах АТО [Електронний ресурс] / І. В. Хаджинов // Вісник Донбаської державної машинобудівної академії. - 2016. - № 3. - С. 183-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddma_2016_3_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 972.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Хаджинов І. В. 
Конкурентні позиції транснаціонального капіталу в банківському секторі України [Електронний ресурс] / І. В. Хаджинов, І. М. Мєсєчко // Економіка і організація управління. - 2017. - Вип. 2. - С. 29-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2017_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 822.933 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Хаджинов І. В. 
Трансформація системи менеджменту персоналу міжнародних компаній [Електронний ресурс] / І. В. Хаджинов, М. Є. Шкурат // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - Вип. 6. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2018_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.61 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Хаджинов І. 
Оцінка масштабів та ефектів соціокультурної глобалізації [Електронний ресурс] / І. Хаджинов, М. Шкурат // Журнал європейської економіки. - 2019. - Т. 18, № 1. - С. 20-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2019_18_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.166 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Хаджинов І. В. 
Концептуальні основи структурної трансформації моделі розвитку економіки країни в умовах глобалізаційних викликів [Електронний ресурс] / І. В. Хаджинов, І. О. Усик // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. - 2018. - Вип. 4. - С. 219-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2018_4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.046 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Хаджинов І. В. 
Інструменти міжнародного маркетингу для просування високотехнологічної продукції [Електронний ресурс] / І. В. Хаджинов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 4. - С. 66–72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2019_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.808 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Хаджинов І. В. 
Аналітичний аспект міжнародного маркетингу високих технологій в Європі [Електронний ресурс] / І. В. Хаджинов // Бізнес Інформ. - 2019. - № 10. - С. 288-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_10_43
Для багатьох як новостворених компаній, так і тих, що працюють на ринку досить великий проміжок часу, підвищення ефективності маркетингової діяльності є одним із головних завдань на шляху до високої конкурентоспроможності. За таких умов постає вибір - збільшення витрат на просування та рекламу чи реорганізація торгової групи. Для високотехнологічних компаній виконання задачі стати ефективними в маркетинговій діяльності та використовувати інструментарій міжнародного маркетингу часто починається з нуля. Такі компанії, як правило, черпають свої початкові сили від нововведень, що забезпечуються дослідженнями та розробками. У розпалі хаотичного та швидко змінюваного конкурентного середовища важливість досліджень та розробок неможливо переоцінити. Але коли конкурентне середовище стає більш упорядкованим, маркетингова функція теж стає важливою для компаній з високими технологіями. Робота присвячена питанням розвитку ринку високих технологій та пов'язаних з ними послуг у країнах Європи за період 2004 - 2015 рр. Створення нових технологій, ефективне їх використання та виведення на ринок є найважливішими факторами глобальної конкурентоспроможності. Високотехнологічні сектори та підприємства є ключовими рушіями економічного зростання та продуктивності праці та, як правило, забезпечують високу додану вартість і добре оплачувану зайнятість населення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.64 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Савченко М. В. 
Експортний потенціал України та його реалізація у торговельно-економічних відносинах з країнами єс [Електронний ресурс] / М. В. Савченко, І. В. Хаджинов, А. О. Завидовська // Економічний вісник Дніпровської політехніки. - 2021. - № 4. - С. 89-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2021_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 600.063 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Хаджинов І. В. 
Аналіз тенденцій розвитку циркулярної економіки в європі [Електронний ресурс] / І. В. Хаджинов, І. В. Біла // Економічний вісник Дніпровської політехніки. - 2022. - № 1. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2022_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.868 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського